Gør tanker til resultater

3 trin bringer dig frem til det resultat, du efterspørger.
Tid og omfang kan variere med opgaven, men vejen er – i hvert fald i princippet – den samme.

Hvor kommer vi fra?

Dine ressourcer er et godt udgangspunkt. Så vi starter med at sætte os ind i din forretning, dine forretningsstrategier og dit produkt. Hvad skaber bundlinjen, og hvordan kan vi fremtidssikre den? Hvordan arbejder organisationen? Og hvordan definerer vi så sammen opgaven?

Hvad skal vi nå og, hvor skal vi hen?

Først må vi dog kende den verden, du bevæger dig i. Hvad kendetegner markedet, dine konkurrenter, kundernes opfattelse af din virksomhed og jeres produkter? Hvem er dine potentielle ambassadører, og hvad kan motivere dem? Hvor er der plads på markedet? Hvor svigter konkurrenterne sine kunder? Hvad er jeres mål? Er det et opnåeligt mål? Er det ambitiøst nok?

Alle de vigtige observationer, fortolkninger og beslutninger nedfældes i en strategiplan.

Hvordan kommer vi derhen?

En handlingsplan er det, der nu skal åbne dørene på vejen til målet.

Vi segmenterer og analyserer for at finde netop det rette budskab – men lige så vigtigt finder vi den rette metode til at levere budskabet på og sikre, at budskabet bliver husket.