Genialt!
Men er det også rigtigt?

Det er ingen sag at vække opsigt. Bare gå nøgen ned ad strøget. Men hvordan får du den opmærksomhed, der gør, at folk stopper op og lytter til netop dit budskab?

Der skal være mening med galskaben

Vores kreative har højt til loftet, men spillereglerne er stramme. Skal vi flytte holdninger eller hamburgerryg? Og handler det om at præge de unges fremtid eller at mætte mormors whistklub tirsdag aften?

Så selvom kreativitet ofte er et muntert fag, er det ikke bare humorister og grafikere, der udtænker din kampagne. Det er trænede strategiske kreative, og de skal ikke nødvendigvis opfinde den dybe tallerken hver gang. Hvis en generisk og billig løsning gør arbejdet – så anbefaler vi den.

Ambassadørerne bliver ikke glemt

Selv den mest nytænkende kampagne kan strande på dørtrinnet, hvis salgsafdelingen ikke tager produktet til sig. Eller hvis indkøberen på kædens hovedkontor siger nej. Derfor er vores kreative teams lige så optagede af at skabe indsalgsmateriale med gennemslagskraft som tv-spots med prisvinderpotentiale.